Betaalmethoden 

Sinds 28 november 2020 kan je naast overboeking ook via andere betaalmethoden de bestellingen betalen. Hieronder staan de mogelijkheden. Momenteel biedt Poppenkind.nl de volgende betaalmethoden aan:

 

Overboeking (gratis)

Bij betalen via overboeking maakt de koper het bedrag over op de zakelijke rekening van Poppenkind. Wil je liever betalen via een betaalverzoek? Dan is dit mogelijk. Je kunt na het afronden van de bestellingen een mail sturen en of een bericht sturen via instagram. Dan ontvang je een betaalverzoek (hier zit geen extra kosten aan verbonden).

 

iDEAL (gratis)

iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Minstens 60% van de Nederlanders maken gebruik van deze methode voor het betalen van hun online aankopen. Het is een betrouwbare en makkelijke online betaalmethode. Je maakt geld over vanaf jouw rekening, via het online bankproduct van hun eigen bank, naar de zakelijke rekening van Poppenkind. Je kunt gebruikmaken van de online bankproducten om betalingen te voldoen. Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

 

Bancontact BE (gratis)

Bancontact als betaalmethode toevoegen aan je webshop is snel en gemakkelijk via Mollie. Meer dan 80 procent van alle online winkels in België biedt betaling met Bancontact aan; een must dus voor webshops die in de Belgische markt actief zijn.

 

Belfius BE (gratis)

Belfius is een van de grootste Belgische banken. De bank voorziet in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten

 

GiroPay DE (gratis)

Giropay is een populaire bankoverboeking betaalmethode in Duitsland. Bankoverboeking wordt gebruikt bij 51% van de online aankopen en maakt Giropay, dat gekoppeld is met 1.500 Duitse banken, daardoor een zeer populaire betaalmethode op de Duitse markt

 

 

Ophalen (gratis)

Ophalen in Schiedam is mogelijk! Om een afspraak te maken kan je het beste via het contactformulier of via Instagram een bericht sturen. Eventuele verzendkosten worden teruggestort.