FAQ

Heb je een vraag of zelfs meerdere vragen? Wellicht vind je deze bij de meest gestelde vragen. 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Mollie.

Je kan veilig en snel betalen via Mollie. Mollie biedt verschillende betaalmogelijkheden waardoor ook klanten o.a. uit België kunnen betalen met mollie.

Overmaken.

Als je kiest voor vooraf overmaken dan mag je als bedankje 1 euro aftrekken van het totaalbedrag. Ondernemers betalen voor gebruik van Mollie wat voor kleine ondernemers groot bedrag kan zijn. Dus mocht je hier voor kiezen dan wil ik met een klein gebaar je bedanken. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd wordt per product vermeldt in de webshop. De meeste producten zijn op voorraad en deze zullen binnen 3-5 werkdagen verzonden worden.

Alleen bij maatwerkopdrachten zijn de levertijd afhankelijk van de grote van de opdracht. Dit wordt vooraf afgesproken om teleurstellingen te voorkomen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling klaar is en wordt verzonden krijg je een mail van dpd met hierin een t&t code. Mocht je deze niet hebben ontvangen kan je contact opnemen. 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Momenteel is er alleen klantenservice per mail: poppenkindnl@gmail.com

Wil je met mij samenwerken?

Deze vraag maakt mij super nieuwsgierig! Ik hoor vraag meer. Stuur gerust een mail of een berichtje via instagram. 

mail: poppenkindnl@gmail.com

Zijn er speciale aanbiedingen voor terugkerende klanten?

Jazeker! Vaste klanten worden gewaarderd met verrassing bij hun bestelling. Zo ontvang je een extra item gratis. 

kortingscode

Op tiktok en instagram worden regelmatig kortingscodes aangekondig voor trouwenklanten. Als je het account van Poppenkind volgt dan zal je deze regelmatig voorbij zien komen.

Overmaken i.p.v betalen via Mollie

Mocht je het geen probleen vinden om het totaalbedrag (mét verzendkosten) over te maken naar de zakelijke rekening van Poppenkind dan mag je 1 euro aftrekken van het totaalbedrag als bedankje. Het gebruik van Mollie kost namelijk geld voor ondernemers.

Gratis verzendkosten

Bij bedrag hoger dan 47,50 euro ontvang je automatisch gratis verzendkosten als klant. Voor klanten uit o.a. België geldt dat vanaf 52,50 euro. 

Kan ik grote bestelling afnemen voor mijn webshop/winkel?

Nee, helaas. Ik maak met veel liefde de items waardoor er geen tijd is voor grote bestellingen.

Hoelang duurt de garantie?

De producten worden met liefde gemaakt met oog voor detail en kwaliteit. Mocht je toch een fout ontdekken dan is het advies om zo snel mogelijk contact op te nemen. De garante op de producten bedraagt 3 maanden. 

Kan ik een artikel reserveren?

Dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik het artikel laten inpakken als cadeau?

De items van je bestelling worden ingepakt in cadeaupapier.